MIA GELATERIA - samoobsługowa lodziarnia
Proste - indywidualne - innowacyjne - jakościoweMia Gelateria to koncepcja franczyzy, która kieruje sektorem lodu w zupełnie nowy kierunek. W lodówce Mia Gelateria klient nie dostaje lodu z salonu lodów, ale zebrawszy go razem. Koncepcji samoobsługi działa tak: Klient ma wolny wybór - bez względu na to, które wybierane są produkty, cena jest obliczana w zależności od całkowitej wagi (np 100 g kosztuje 1,90 euro). On bierze sobie kubek i na ścianie z maszynami do lodów wybiera pierwsze z najróżniejszych, codziennych odmian odmian. Kombinacja jest wykonywana według własnego uznania.
Kremowe lody są produkowane wyłącznie przez jedną z najstarszych fabryk lodów we Włoszech charakteryzuje się czystymi naturalnymi składnikami i wysoką jakością. Następnie wybierany jest ze świeżych owoców , różnych sosów i niezliczonych dodatków. Są to proste frytki, marshmallows, kule rumowe, tradycyjne marki, takie jak Oreo, M & Ms, Maltesers itp. To tworzy fantastyczne lody, których nie można znaleźć w żadnym konwencjonalnym salonie lodów. Z własnym stworzeniem klient wreszcie udaje się do kasety, gdzie waży się jego "selfmade" lody.
Ponadto, jako alternatywa dla filiżanek, gofrów i naleśników oferuje również klient, który może pokryć lodem i dodatkami własnym. Produkty te rozwijają się przede wszystkim w zimniejszych porach roku, jak również w lodzie zimowe. Sprzedaż dodatkowych produktów dopasowanych odpowiedzialność franczyzobiorcy. Można również zamówić włoskie desery i kawę.
Główną zaletą systemu franczyzy Mia Gelateria jest swoboda operatora , który może pomieścić własne pomysły pomimo profesjonalnego systemu franczyzowego. Dla Mia Gelateria sklepów branżowych są lokalizacje w miejscach 1a i centra handlowe o powierzchni 60-80 mkw biznesowej ideału. Chociaż jest to koncepcja lodów, całoroczne działanie (np. Centrum handlowe) jest całkiem możliwe.
Firma Mia Gelateria oferuje licencje franczyzowe i licencjackie dla przedsiębiorców, którzy chcą zbudować sieci franczyzowe lub sieciowe.
Zalety:
- Ukończona koncepcja od planowania do otwarcia
- Możliwe otwarcie oddziału w ciągu 8 tygodni po podpisaniu umowy franczyzy
- Korzyść z zakupów dzięki zakupowi w dużych ilościach - zwiększa marżę zysku dla naszych partnerów
- Przez niskie koszty personelu zarządzaniu strukturę kosztów
- Niespotykane lody - nie wymaga specjalnej wiedzy
- Konsekwentnie wysoka jakość dzięki kontroli producenta
- Franczyzodawca uczestniczy finansowo w każdej nowej branży , co znacznie zmniejsza ryzyko dla franczyzodawcy
- Wsparcie dla wyszukiwania i wyboru witryny
- Komputerowe wspomaganie planowania pomieszczeń biurowych
- Opracowanie kompletnej koncepcji reklamy i marketingu
- Montaż reklamy zewnętrznej
- Rejestracja na miejscu i pomoc przy otwarciu
Mia Gelateria samoobsługa lodziarnia umożliwia, nawet w swoim mieście włoskie lody na najwyższym poziomie do zaoferowania - w bardzo perspektywicznego kształtu.