Gelateria La Luna - Franczyza

Gelateria La Luna Franczyza

Gelateria La Luna na pierwszy rzut oka

Sukces jako franczyzobiorcy w lecie - z  Gelateria La Luna  We, La Luna Holding GmbH, są firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Od planowania do realizacji salonu lodów pomożemy Ci stać się częścią  rodziny lodów Gelateria La Luna . Bo jak prawdziwa rodzina dbamy o naszych partnerów i udzielamy rad i pomocy po wielkim otwarciu. Od wyboru witryny do pracy architektonicznej możemy zapewnić Ci odpowiedni kontakt i oddziaływać, gdy będzie to miało znaczenie. Nasza koncepcja jest udaną koncepcją biznesową, niezawodnymi dostawcami i najwyższej jakości produktami - te składniki sprawiają, że Gelateria La Luna jest  tak skuteczna. Zostań partnerem już teraz i zacznij.

Gelateria La Luna Szczegóły

Historia sukcesu serii rozpoczęła się ponad 20 lat w Delbrück i otoczenie z pięcioma kremu, którego właściciele połączyli siły, aby zapewnić produkcję lodów na najwyższym poziomie równomiernie przez oryginalnych włoskich receptur przy zachowaniu jakości. Wkrótce projekt pilotażowy, który nie tylko obejmował temat lodu, okazał się warty jego minimalistycznego i wystroju wnętrza. Urodził się pomysł na franczyzę. Tymczasem udało nam się zrealizować 56 oddziałów wraz z naszymi licencjobiorcami. Wśród nich są nie tylko oddziały w Niemczech, ale także w Wiedniu i Taschkent. Latem otwarcie oddziału w sercu Zagłębia Ruhry w odnowionym centrum Ruhrpark, Bochum, kolejny w galerii Rheine / EMS. W zimie pożegnamy się z wielkim hukiem, bo jesienią zaczynamy pierwszą gałąź w Riyadh - Arabia Saudyjska. Dzięki naszej całorocznej koncepcji z wafle, paninis, ciasta, naleśniki, śniadania i specjalności kawowe, jesteśmy elastyczni i profesjonalni.

Model biznesowy

Oferujemy naszym przyszłym partnerom różne możliwości współpracy.
Z przyjemnością dowiadujemy się, które z naszych modeli można dopasować, a także rozpoznać i poczuć się dobrze.
Z nami masz możliwość wejścia w charakterze licencjobiorcy, z którym przynoszą 50 000 euro kapitału własnego. Lub jesteś zainteresowany modelem wspólnego przedsięwzięcia, w którym zapewniamy wsparcie finansowe i realizujemy wspólnie projekt. W pierwszym osobistym spotkaniu poznasz nas i system franczyzowy. Jeśli uda nam się namówić Twoją pasję i skontaktować się z naszymi partnerami, poproszę Cię i przedstawimy miejsca, które zostały dokładnie przetestowane. Jesteśmy oczywiście oczywiście gotowi przyjrzeć się Twoim propozycjom, które wzbudziły zainteresowanie. Z nami masz silnego i doświadczonego partnera u boku.

Funkcja zaprogramowana / USP

Naszą unikalną cechą jest połączenie naszych unikalnych, złotych lodów i pomysłów nie tylko lodziarni, ale całorocznej koncepcji, która wyróżnia się wyraźnie od klasycznych salonów lodów. W naszych lodziarni oferujemy szeroki wybór specjałów, portfel jest duży i regularnie aktualizowany nowymi produktami. W chwili obecnej oferujemy specjały z lodem i kawą, kawa pochodzi z naszego pieczywa i może być nawet kupiona od naszych klientów jako całość. Możemy również zaoferować gofry, naleśniki, domowej roboty pączki, ciasta i panini. Oferta śniadaniowa uzupełnia ofertę w naszych oddziałach.

Opis rynku

Z udziałem w rynku wynoszącym 16,7% lodowce mają stałą wartość co roku, co niestety zmienia się. Niemcy jedzą około 110 kulek rocznie na głowę. Jesteśmy więc na piątym miejscu w branży lodów w Europie. Nasze lody są również ręcznie robione, z niewielką ilością powietrza i świeżych składników. Oferujemy naszym klientom nie tylko nasze lody. Z naszą koncepcją przyjemności i portfolio zawierającym świeże gofry, panini, mąki, tarty, pączki, tarte flambées i specjalności kawowe, możemy konkurować także na "normalnym" rynku gastronomii.

Nagrody

W tym roku wskoczyliśmy do TOP 100 największych firm / systemów w gastronomii w Niemczech i zajmując czwarte miejsce wśród procentowych zwycięzców.
Według analizy rynku niemieckiego Stowarzyszenia Słodyczy, jesteśmy drugim największym dostawcą lodów do lodów w Niemczech. DLG właśnie wygrało nasze pierwsze trzy lody, Schoko Classico, Hazelnut Piedmont i Mango, wszystkie z nich złoto. Ponadto nasze czekoladowe lody z telewizora, Dirk Hoffmann, znane z "Abenteuer Leben", zostały przetestowane jako najlepsze lody czekoladowe w naszej branży w Düsseldorfie dla RTL.


To, co oferujemy

Oferujemy ogólną koncepcję harmonizującą idee "design" i "gastronomię przyjemności" w idealnej symbiozie. Aby osiągnąć ten ogólny pomysł, towarzyszymy Państwu od etapu planowania aż po realizację i ponowne otwarcie. Od lat współpracujemy z wybranymi architektami, wydawcami i agencjami reklamowymi. Ta współpraca doprowadziła nas do uruchomienia nowego i indywidualnego salonu lodów za każdym razem, co jest niezrównane. Nasze lody są nadal ręcznie robione i można go spróbować. Małe spożycie i dobre świeże składniki sprawiają, że nasze lody są tak unikalne, kremowe i pyszne. Pomagamy również w poszukiwaniu zatrudnienia i wywiadzie z pracą, a szkolimy Cię i Twoich pracowników. Dlatego nie jest to absolutnie konieczne, Doświadczenie w gastronomii, ale oczywiście korzystne. Możemy być Twoim pierwszym kontaktem we wszystkich ważnych dziedzinach, takich jak marketing, księgowość i personel.

Możliwości franczyzodawcy

Jeśli jesteś sklepem, być może łatwiej pomnożyć swój sukces. Zbudujemy Twoje plecie jako przedsiębiorcę i chętnie pomożemy Ci założyć dalsze oddziały w silnych lokalizacjach.

Powinieneś to wziąć

Są optymistycznie przyjemni - osoby ceniącej produkty wysokiej jakości. Miłość lodu byłaby miła, ale nie musi.
Powinieneś również praktykować służbę zarówno u osób, jak i u osób.
Praca zespołowa nie powinna być dla ciebie obcym.
Aby osiągnąć wspólną przyszłość, musisz przynieść kapitał własny w wysokości 50 000 euro.
Dbamy o resztę, bo jesteś w dobrych rękach z nami.

Informacje o koncepcji franczyzy

Oferujemy naszym franczyzobiorcom ogólne pojęcie, planujemy wszystko od początkowego projektu po realizację i szkolenie zespołu. Ponadto możemy polegać na silnych partnerach, którzy mają wszystko, od mebli po lodówkę, którą potrzebuje oddział La Luna. Zamówisz, nasi dostawcy dbają o resztę! Jako silny partner, dostarczamy sobie główne źródła dochodów, nasze nagradzane lody i kawę z własnego pieczenia.