Reklama Franczyzy podstawy

Chociaż franczyzodawca pokryje niektóre wydatki reklamowe i kampanie, to prawdopodobnie będziesz musiał obsługiwać lokalne reklamy. Rozważyć ten przewodnik, aby zacząć i oddawać pieniądze w najmądrzejszych miejscach.
Poznaj swoją publiczność

Zanim zaczniesz inwestować w zasoby reklamowe (lub marketingowe), musisz dokładnie wiedzieć, kto jest Twoim klientem. Oznacza to, że znasz jej wiek, poziom wykształcenia, preferowaną aktywność i jak lubi otrzymywać wiadomości marketingowe.
Czy czytała w miejscowym blogu religijnym? Czy ona jest kuponem? Zrozumienie, w jaki sposób Twój idealny klient współdziała z markami, a także szuka nowych zasobów lub oszczędności, poprowadzi Cię do kolejnego etapu znalezienia możliwości reklamowych dla Twojej firmy.
Poznaj swoje opcje reklamowe

Prawdopodobnie jest kilka miejsc, w których można kupić reklamy dla swojej franczyzy na poziomie lokalnym:
Gazety i publikacje lokalne
Strony telewizyjne (reklamy cyfrowe)
Media społecznościowe
Sponsoring działań i wydarzeń społecznościowych
Zacznij od stworzenia listy wszelkich lokalnych możliwości reklamowych. Nie skończysz badać wszystkich (zwłaszcza tych, których publiczność nie ma z nimi kontaktu), ale wiedząc, co tam jest dobry początek.
Spójrz za kosztami. Co to kosztuje, aby przeprowadzić kampanię z najlepszymi ofertami spośród dostępnych opcji?
Utwórz swój budżet

Uzbrojeni w wiedzę o tym, jaka kampania reklamowa będzie kosztować, na przykład strony internetowej gazety lokalnej, możesz teraz określić, na co możesz sobie pozwolić.
Być może nie stać Cię na reklamę banerową na pół strony w witrynie, ale możesz sobie pozwolić na mniejsze reklamy na pasku bocznym. Twoje pierwsze rundy reklamy będą więcej na temat eksperymentowania, aby zobaczyć, co przynosi rezultaty. Bądź więc po stronie mniej wydatków, aby zobaczyć, jakie wyniki otrzymasz przed zainwestowaniem więcej.
Oto wskazówka: inwestuj w jeden rodzaj reklam na raz. Nie tylko utrzyma to budżet w dobrym stanie, ale pomoże Ci również śledzić, skąd pochodzą. Jeśli reklamujesz tylko na tej stronie gazety, wiesz, że wiele Twojego nowego ruchu pochodzi z tego źródła, co pomaga lepiej zmierzyć wyniki.
Dostosuj swoje oferty do śledzenia

Jeśli chcesz się agresywnie i reklamować w wielu miejscach naraz, upewnij się, że każda z Twoich kampanii jest do śledzenia. Niektóre opcje reklamowe śledzą wiodące Cię technologie, ale można też przejść starą szkołę: po prostu stworzyć inną ofertę dla każdego kanału.
Możesz zaproponować kupnie jedną bezpłatną promocję w jednym kanale, a wszelkie odkupienia otrzymane przez BOGO, które znasz, pochodzą z tego źródła. W innym kanale reklamowym masz inną promocję.
Zmierz i dostosuj

Nie każdy kanał reklamowy będzie miał wspaniałe wyniki. Zwróć uwagę po około trzech miesiącach starań, aby ocenić, co działa, a co nie. Za to, co nie przynosi wystarczającej ilości klientów, upuść i reinwestować te pieniądze w to, co działa.
Inwestowanie trochę w reklamę lokalną może znacznie zwiększyć sprzedaż w firmie franczyzowej.